De stappen

Spreekt werken bij Pantein jou aan? Hieronder lees je welke stappen je doorloopt als je gaat solliciteren.

Persoon achter de pc. Solliciteer via de sollicitatiebutton

1. Solliciteren

Solliciteer via de sollicitatiebutton. Je reactie met CV en motivatiebrief komen binnen bij het Recruitment-team van Pantein.

Spreekballon; je ontvangt een ontvangstbevestiging

2. Ontvangstbevestiging

Je ontvangt een ontvangstbevestiging. Check je eventueel je spambox als je de bevestiging niet in je inbox vindt.

Personen onder de loep. De eerste beoordeling gebeurt bij het recruitmentteam aan de hand van je brief en CV.

3. Beoordeling sollicitatie

De eerste beoordeling gebeurt bij het recruitmentteam aan de hand van je brief en CV. Als deze aansluiten bij de functie dan gaat je sollicitatie door naar het team waar de vacature is. Zij bekijken jouw gegevens en nodigen je mogelijk uit voor een gesprek. Word je niet uitgekozen, dan laten we dit zo spoedig mogelijk weten.

Personen met spreekballon boven hun hoofd. Een uitnodiging voor een 1e gesprek ontvang je via e-mail.

4. Uitnodiging voor gesprek

Een uitnodiging voor een 1e gesprek ontvang je via e-mail. Sollicitatiegesprekken vinden meestal plaats bij een locatie van Pantein. Soms zijn de gesprekken ook wel eens online. Je ontvangt dan een digitale link voor het gesprek.
Ontvang je een uitnodiging voor een 2e afspraak, dan zijn er soms andere mensen bij het gesprek aanwezig. Na het 2e gesprek nemen we vaak de beslissing. Voor bepaalde functies is er nog een derde gesprek, meeloop-dag of assessment. Als dat voor jou geldt, dan stemmen we de momenten uiteraard samen af.
Wij hopen dat er na de gesprekken een match is. Is dit niet het geval, dan ontvang je altijd een toelichting waarom we niet met je verder gaan.

Drie personen met spreekballon. Word je aangenomen, dan volgt er een persoonlijk arbeidsvoorwaardegesprek met de leidinggevende of HR functionaris.

5. Arbeidsvoorwaardengesprek

Word je aangenomen, dan volgt er een persoonlijk arbeidsvoorwaardegesprek met de leidinggevende of HR adviseur. Tijdens dit gesprek bespreken we jouw uren, salaris en arbeidsvoorwaarden. Is er overeenstemming, dan maken wij je aanstelling gereed en ontvang je een bevestiging per mail. Daarin staat ook welke gegevens we nog van je nodig hebben.

Personen in verbinding met elkaar. Zodra we alle gevraagde gegevens van je hebben ontvangen, maken wij de arbeidsovereenkomst op.

6. Opstellen arbeidsovereenkomst

Zodra we alle gevraagde gegevens van je hebben ontvangen, zoals kopie diploma(s), kopie legitimatie, loonbelastingverklaring, VOG, BIG registratie (indien van toepassing), gezondheidsverklaring en eventueel nog andere documenten die van toepassing zijn op jouw functie, dan maken wij de arbeidsovereenkomst op.

Handen schudden. Jij ondertekent de arbeidsovereenkomst en stuurt deze per e-mail retour.

7. Terugsturen getekende arbeidsovereenkomst

Jij ondertekent de arbeidsovereenkomst en stuurt deze per e-mail retour. Wij heten je van harte welkom en kijken we uit naar een prettige samenwerking. Welkom nieuwe collega!

Contact

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Of wil je nog iets weten over het sollicitatieproces? Je kunt altijd het recruitment-team bellen: 06-23 91 38 09. Heb je ooit al eens bij Pantein gewerkt of gesolliciteerd, laat je niet weerhouden om opnieuw te solliciteren!